Nazwisko i imię:
Żyrowicki obraz NPM.
Opis/komentarz:
ob. Borowik Theodozy (Historia 1622, 1628, 1629) — Drews Jan (Methodus peregrinationis 1684) — Dubieniecki Józafat (Historya o obrazie 1653) — Dziewulski Jakub (Opisanie cudów 1751) — Gumppenberg Wilhelm (Atlas Marianus 1672) — Historya o początkach cudownego obrazu (1773) — Jętkiewicz Teofil (Aquila 1730) — Kulczyński Ignacy (Il Diaspro Prodigioso 1732, Oratio de imagine 1732, Signum Magnum quia Coronatum 1732) — Lisański Herakliusz (Signum magnum in parvo licet 1730, Gratulatio 1773, winno być: 1763) — Nardi Isidoro (Relazione 1721, Relacya 1728) — Włocki Jan Franciszek (Kazania 1741) — Zaborowski Anzelm (Tota Pulchra Virgo 1771, tu: Żurowice).
Całość:
Żyrowicki obraz NPM.
ob. Borowik Theodozy (Historia 1622, 1628, 1629) — Drews Jan (Methodus peregrinationis 1684) — Dubieniecki Józafat (Historya o obrazie 1653) — Dziewulski Jakub (Opisanie cudów 1751) — Gumppenberg Wilhelm (Atlas Marianus 1672) — Historya o początkach cudownego obrazu (1773) — Jętkiewicz Teofil (Aquila 1730) — Kulczyński Ignacy (Il Diaspro Prodigioso 1732, Oratio de imagine 1732, Signum Magnum quia Coronatum 1732) — Lisański Herakliusz (Signum magnum in parvo licet 1730, Gratulatio 1773, winno być: 1763) — Nardi Isidoro (Relazione 1721, Relacya 1728) — Włocki Jan Franciszek (Kazania 1741) — Zaborowski Anzelm (Tota Pulchra Virgo 1771, tu: Żurowice).